Összkerékhajtás

Összkerékhajtás Összkerékhajtás – Néha térjen le az aszfaltról

Kiválóan variálható. Öt súlycsoport, három kabintípus, három motorváltozat, hat tengelytáv, számos opcionális, gyári kiegészítő, valamint kézi vagy DUONIC® 2.0 dupla kuplungos sebességváltó és opcionális összkerékhajtás - megtaláljuk az ideális Cantert Ön számára.

Az, hogy a meredek emelkedőket is könnyedén megmássza, nagy hasmagassággal, nagy hasznos teherbírással és tengelyterheléssel rendelkezik, biztosítja, hogy a Canter 4x4 a rugalmasság mintaképe legyen. Kétféle tengelytávval, szimpla- vagy duplakabinnal, valamint hatékony 129 kW-os (175 LE-s) motorral, amelynek változó geometriájú turbófeltöltője optimális reakciót és nagy nyomatékot biztosít alacsony fordulatszámon is.

Összkerékhajtás

Az összkerékhajtás. Az első és hátsó tengelyekre történő egyenlő erőelosztás minden keréknek kiváló vonóerőt biztosít. Az összkerékhajtás be- és kikapcsolható; ezáltal a rendszer nagyon rugalmas és hatékony. A sebességváltó mind a nehéz terepen való lassú, mind az országúton való nagy sebességű haladást lehetővé teszi. Az önzáró differenciálmű, valamint a kapcsolható felező gondoskodik a nagyobb nyomatékról. Ha pedig az első kerekeket teljesen leválasztjuk a hajtásról, akkor csökken a kopás, az üzemanyag fogyasztás és a fordulókör átmérője is.

Dobfék

A fékrendszer. Az első és hátsó dobfékek az ABS és az elektronikus fékerőelosztás segítségével egyenletes lassítást biztosítanak és megfelelően védve vannak a por és a szennyeződések ellen. Az összkerékhajtású modellek kivételével, az összes Canter első és hátsó tárcsafékkel rendelkezik.

Vonóhorog

Alváz terhelhetőség. A 4x4 Canter alváz maximális terhelhetősége 3.685 kg. Az 5,125 tonnás tengelyterhelés, valamint az opcionális, gyári 24 V-os interfész és váltókihajtás által a felépítmények széles skálája építhető rá.

Lap tetejére