Motor

Motor Motor – Korszerű technológiával

Kiválóan variálható. Öt súlycsoport, három kabintípus, három motorváltozat, hat tengelytáv, számos opcionális, gyári kiegészítő, valamint kézi vagy DUONIC® 2.0 dupla kuplungos sebességváltó és opcionális összkerékhajtás - megtaláljuk az ideális Cantert Ön számára.

A Canter új mércét állít fel a technológia és a mérnöki munka terén. A legkorszerűbb common-rail technológiával és változó geometriájú turbófeltöltővel felszerelt motor már alacsony fordulatszámon is nagy nyomatékot biztosít. Ehhez jön továbbá, a fejlett kipufogógáz-kibocsátásszabályozó rendszer, a már az alapfelszereltséghez is járó start/stop funkció, az új fedélzeti diagnosztika, valamint a nagynyomású üzemanyag-befecskendező rendszer. Nemcsak Ön profitál ezekből az újításokból, hanem a környezet is.

A Canter három nagyteljesítményű motorváltozattal elérhető.* Közös bennük, hogy javított nyomatékgörbével és 2998 köbcentiméteres hengerűrtartalommal rendelkeznek.

96 kW (130 LE)
  • 96 kW (130 LE) – beindul vele a munka
  • 110 kW (150 LE) – a gazdaságosságot erővel és használhatósággal ötvözi
  • 129 kW-os (175 LE) – az igazán nehéz feladatok elvégzéséhez is elég erőt biztosít a Canternek
110 kW (150 LE) A kipugófógáz tisztító rendszer. Minden motorváltozat zárt gázolaj-részecskeszűrővel rendelkezik, amely automatikusan regenerálja magát. Szükség esetén ez manuálisan is elvégezhető. A katalizátorban végbemenő szelektív redukció és a gázolaj-részecskeszűrő ilyen módon jelentősen megtisztítja a kipufogógázokat. Ennek eredményeként minden Canter megfelel az Euro VI-os szabványnak.
129 kW-os (175 LE) VGT és szériafelszereltségű kipufogófék. A változó geometriájú turbó (VGT) optimalizálja a motor reakcióját és alacsony fordulatszámon is állandóan nagy nyomatékot biztosít. A kipufogófék tehermentesíti a jármű fékbetétjeit és féktárcsáit; így hosszú lejtőszakaszokon csökken a fékrendszer terhelése.

*A teljes Canter családra vonatkoztatva

Lap tetejére